Prawo przyciągania
online



To było w centrum największego zjawiska samopomocy ostatnich kilku dekad. O prawie przyciągania słów kilka.

Jedną z technik prawa przyciągania jest wyobrażanie sobie czegoś. W sumie to podstawa. Pewnego dnia zacząłem badać moje cele bardziej online, szukać miejsc w Europie, które mogę odwiedzić, a patrząc na zdjęcia i czytając o tym, byłem bardziej podekscytowany i moje pragnienie wzmocniło się. Mogłem spojrzeć na zdjęcia Ferrari i zacząć wyobrażać sobie, że je prowadzę. Jeszcze lepiej poczułem się kiedy odwiedziłem salon dealerski i właściwie usiadłem w jednym modelu i otrzymałem możliwość jego przetestowania.

To znacznie zwiększyło moje pragnienie i samą chęć posiadania na własność Ferrari!

To samo dotyczy poszukujących apartamentów, które chcę kupić - mógłbym zacząć patrzeć na miejsca na sprzedaż w okolicy i wyobrazić sobie, że w nich mieszkam. Mogłem nawet zadzwonić do pośrednika i udać się do tych domów, aby to sprawdzić. Mógłbym stworzyć wizję i umieścić ją w biurze. W tym jest dużo mocy!

Po drugie teraz zdajemy sobie sprawę z wszystkich zawiłości, które rządzą naszym wszechświatem i jak z nimi współdziałamy. Nowoczesne nauki ujawniają nowe zrozumienie świata i człowieka a także nie raz kwestionują samą definicję naszej rzeczywistości. Zawsze naszą naturalną tendencją do odrzucania pomysłów jest tendencja do odrzucania myśli,  które nie pasują do naszej istniejącej mentalności, jeśli wydają się być niezgodne z tym, co wiemy za prawdziwe.

Przenieśmy się do 2006 roku. Wówczas został wyprodukowany film Sekret który został gorąco przyjęty na świeci i stał się tematyką dyskusji w domach milionów ludzi na całym świecie. Rhonda Byrne podzieliła się tą książką, która była inspiracją dla filmu. Film został zsekwencjonowany jako seria wywiadów udzielonych przez znanych twórców, inspirujących mówców, nauczycieli i wizjonerów "(chociaż znalazłem termin wizjonera" trochę śmieszne. Co robisz w życiu? "Jestem wizjonerem, a ty? ").

Bardzo podobało mi się czytanie tej książki. W rzeczywistości jest to bardziej skoroszyt, a ćwiczenia pomogą Ci przejść przez ten ciernisty świat prawa przyciągania. Chociaż niektóre z porad zostały już omówione w innych książkach, ćwiczenia są dla mnie w większości nowe. Mogą pomóc Ci wejrzeć do wnętrza siebie, aby dowiedzieć się, co może zablokować Ci życie miłosne. Książka pomaga również zdefiniować to, czego naprawdę szukasz u partnera.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

11 sposobów prawa przyciągania

Gwiazdy mówią "Prawo Przyciągania" (SEKRET!)